Nails | Semilac gelpolish; 049 - True Pink

Een kleine anderhalve week geleden besloten mijn moeder en ik op een doodnormale avond even een aantal nieuwe gelpolish te bestellen. De webshop waar we het altijd bestellen heeft een nieuw merk en daar zaten wel mooie kleurtjes bij dus die moesten we natuurlijk wel even uitproberen. Zo bedacht zo gedaan en bestelde we vijf nieuwe kleurtjes. Vandaag wil ik één prachtig kleurtje van dit nieuwe merk met jullie delen. Benieuwd?


Nog meer roze
Ik heb héél veel roze gelpolish in mijn verzameling. Toch wilde ik ook deze keer weer een nieuwe roze bestellen. Juist omdat hij zo mooi en fel leek op de foto. Nadat ik de twijfels opzij had gezet (ik had toch al genoeg roze?) heb ik toch besloten om deze ook, met nog vier andere kleuren, af te gaan rekenen. Helemaal met het idee dat de lente straks voor de deur staat en deze kleuren daar goed bij passen. En hoewel de lente nog even duurt besloot ik het roze lakje afgelopen weekend wel gelijk uit te proberen..


Semilac gelpolish 049 - True pink
Iets wat mijn moeder en mij eigenlijk gelijk al opviel is hoe goed deze lakken dekken. Meestal dekken de andere gelpolish na twee lagen volledig. Deze Semilac lakken zouden ook al prima met één laag kunnen dekken.


Hoewel hij wel in één keer zou kunnen dekken heb ik toch twee lagen aangebracht. Dit omdat hij de kleur een beetje mee trok waardoor hij niet helemaal egaal was. Ik denk als dit nog verholpen zou kunnen worden dat hij dan echt in één laag gedekt zou kunnen zijn. 

Tevens is de substantie best wel een beetje heel erg dik als je het aan het lakken bent maar dat zie je, net zoals bij de Quida lakken, absoluut niet terug. 


En zie even hoe mooi ze glimmen! En hoe gaaf is deze roze? Ik vind hem ontzettend tof want hoewel het best een zacht roze kleur is, is hij toch ook nog best wel fel voor een zachtroze kleur. Je ziet hem goed van veraf maar het is niet zo dat je je ogen niet open kunt houden als je er naar kijkt. Precies een mooi kleurtje voor komende lente (of gewoon, like me, voor nu;p). Met andere woorden; ik denk dat ik vaker ook van dit merk kleurtjes ga bestellen! Wat een heerlijkheid!

Wat vind jij van deze kleur?
En ben jij bekend met dit gelpolish merk?

2 opmerkingen

  1. Oh, dit ziet er echt super goed uit. Ik had nog nooit eerder van dit merk gehoord maar denk dat ik er toch maar eens naar op zoek ga. Wat een resultaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, heel mooi is de kleur.
    Bedankt voor je review:)

    BeantwoordenVerwijderen