Personal | Hoogtepunten week 07; How Would You Feel & eerste aankopen AliExpress

Er is weer een week voorbij. Een iets wat chaotische week kan ik je vertellen. Maar daar kijken we gewoon maar even door heen en daar zoeken we de leuke en fijne puntjes uit. Ik wil jullie vandaag dan ook heel graag meenemen naar mijn afgelopen week. Gewoon omdat er weer een paar mooie hoogtepuntjes in zaten. Lees je mee?


Ja een chaotische week kun je het wel noemen. Niet perse in de dingen die ik moest doen maar het was meer chaotisch als ik kijk naar hoe het allemaal ging, want wat ik deze week allemaal moest doen had ik best op een rijtje. Gelukkig was er ook nog tijd voor wat leuke momentjes en deze heb ik aan mijn lijstje toegevoegd om ze hier met jullie te kunnen delen. Deze week heb ik dan ook zeven leuke momenten uit de afgelopen week!

- Begin deze week reed ik naar huis op de fiets langs een splitsing waar mensen uit een straatje kunnen komen. Terwijl ik dat straatje bijna passeerde kwam er een auto uit gereden met het stuur aan de rechter kant. En echt, als je dat niet ziet en het dan lijkt of de auto zonder bestuurder rijd moet je echt even heel raar kijken. En volgens mij deed ik dat ook want de bestuurder begon spontaan te zwaaien toen ik hem eenmaal passeerde. Achteraf heb ik hier nog best wel in een deuk om gelegen, het moet er ook zo stom hebben uit gezien! Goed begin van de week zullen we maar zeggen!

- Ken je dat? Soms kun je oprecht blij worden van iets wat tegen komt, zowel offline als online. Vorige week werd ik dan ook oprecht blij van het artikel dat Jose schreef over waarom sommige foto's nou onscherp zijn. Ik vind foto's maken ontzettend fijn, maar kan er echt bloed chagrijnig van worden als ik er achteraf achter kom dat de foto's niet helemaal scherp zijn. En dat terwijl, toen ik ze terug keek, het er toch echt wel scherp uit zag. Jose schreef een artikeltje over oorzaken waardoor deze foto's toch niet altijd zo scherp zijn als dat je dacht ze eigenlijk waren. Iets waar ik dus oprecht blij van werd en gebruik van kan maken!

- Nog een hoogtepuntje was toen Ed Sheeran ons op zijn verjaardag spontaan trakteerde met een nieuw nummer. Dat was nog eens fijn wakker worden! En wat is How Would You Feel een prachtig en mooi nummer nummer zeg! Stiekem heb ik hem de afgelopen dagen plat geluisterd en vind ik dit toch wel de fijnste van de nieuwste drie. Uiteraard heb ik hem gelijk de volgende dag op de Morning Music pagina gedeeld, hij is zo fijn!  En die clip, heb je die al bewonderd? Zo mooi en zo gaaf gefilmd! Oh jongens ik kan niet wachten tot 3 April!


- Waar de meeste mensen zaterdag avond uit gaan, wilde plannen hebben en vooral niet alleen willen zijn was ik afgelopen zaterdag avond lekker alleen thuis. En hoewel ik het plan had lekker wat vooruit te gaan bloggen heb ik spontaan dat plan aan de kant geschoven om vervolgens twee muziek documentaires te gaan kijken. Ik keek I Am Hardwell en de documentaire over de top 10 van Sam Feldt. En eerlijk is eerlijk; wat een bizar leven lijden zij zeg! Maar ook, hoe inspirerend om deze verhalen, met prachtige beelden te beleven! Geen wilde zaterdag avond voor mij maar zeker wel een geslaagde!

- Gisteren (zondag) had ik met een vriendinnetje afgesproken om even wat te gaan drinken zodat ze mij met iets voor school kon helpen. Zo bedacht en zo gedaan. We besloten om dit te doen bij de Van Der Valk die bij ons in de buurt net geopend is. Ik haalde haar met de auto op en we reden naar Van Der Valk. Waar ik mijn tas en laptop met het hele plan had mee gesleept hebben we daar misschien een kwartiertje aan besteed en hebben we vervolgens alleen maar gezellig gekletst, wat gegeten en gedronken. En weetje? Stiekem was het nog gewoon écht gezellig ook. Dus ach, dat plan komt op een één of andere manier ook wel weer af, alleen niet nu direct, haha. 

- Afgelopen week bestelde ik ook, op aanraden van een (ander) vriendinnetje, een aantal hoesjes voor mijn telefoon via AliExpress. Ik had er wel al vaker van gehoord maar ik had er zelf nog nooit wat mee gedaan. Toen dat vriendinnetje vertelde dat ze voor heel weinig toch leuke en bruikbare hoesjes had besteld kon ik niet veel langer wachten. Ik maakte een account aan en bestelde 6 hoesjes voor 13 nog wat! En weetje? Waar het normaal gesproken minimaal 3 weken duurt heb ik een hoesje al binnen een week binnen! Hoewel het een super simpel en 'saai' hoesje is ben ik in de wolken want hij beschermt precies waar ik wil dat hij beschermt, beter kan haast niet! Ik ben benieuwd naar de andere 5 hoesjes die nog moeten komen! 

- Sinds vorige week hebben we een nieuwe bank. Een mega bank dat kun je wel zeggen, maar wel een héle lekkere bank! Waar ik voorheen heel veel boven op mijn kamer te vinden was ben ik dat nu steeds vaker beneden. Hij zit heel fijn en je kan lekker met je benen gestrekt zitten dus dan maakt het niet meer uit of ik op bed of op de bank zit en dat maakt denk ik ook dat ik nu vaker beneden zit. Ook omdat de bank nu 'warm' is aangezien het geen leer meer is en voor iemand die het vaak koud heeft is dat heel fijn! Dus ook dit is stiekem wel een klein hoogtepuntje van de week! 

Wat was jouw hoogtepunt van de afgelopen week?

4 opmerkingen

  1. Ik ben echt precies hetzelfde om te gaan kletsen in plaats van aan school werken, haha. Eigenlijk wel echt fijn om terug te kijken op de hoogtepunten van je week zo. Misschien moet ik dat ook eens doen :) Word je denk ik heel gelukkig van! Liefs, Susan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke hoogtepunten zeg! Ik dacht even dat Ed Sheeran speciaal voor jou had gezongen, ik viel van mijn stoel, haha. Malou x

    BeantwoordenVerwijderen