Lifestyle | Geluisterd: Lang Leve De Liefde - Jill Mansel

In dit artikel vertelde ik al dat mijn eerste luisterboek een boek van Jill Mansel was. Dit was om precies te zijn het boek Lang Leve De liefde! Vandaag vertel ik met heel veel liefde (hoe leuk) wat ik van dit boek vond en of ik hem kan aanraden.


Toen ik aan mijn eerste luisterboek begon werd het net heel tropisch in Nederland. Dat maakte dat ik opzoek ging naar een luchtig en leuk boek. Ik had Lang Leve De Liefde al op mijn 'deze boeken moet ik lezen' boeken staan en toen ik zag dat ik hem ook kon luisteren via Storytel besloot ik niet langer te wachten. En oh, wat was dat een goed idee.

Lang Leve De liefde
De titel verklapt het eigenlijk wel al een beetje; het is een boek waar van alles in voor komt. In eerste instantie is de rode lijn Lily die voor haar 25ste verjaardag de laatste brief krijgt van haar overleden moeder. Daarin noemt ze een naam van een vriendje van haar van vroeger.. Verder zal ik niet gaan want dan gaan we spoilers geven en dat is niet wat ik wil doen. Ik kan je nog wel verklappen dat het zich afspeelt in een knus dorpje, er een hele leuke filmster in voorkomt en dat er dingen gebeuren waarvan je niet zou denken dat het gebeurt maar waar het dus toch gebeurt. Het is een boek vanuit verschillende perspectieven wat het juist wel heel gevarieerd maakt. Maar je merkt wel dat Lily het middelpunt is wat het juist wel weer een sterk verhalenlijn maakt aangezien dit mooi aansluit bij de omgeving waarin dit boek zich afspeelt.


Hilarisch + luchtig + Romantisch mooi = Jill Mansel
Als je deze ingrediënten bij elkaar in de blender gooit eindig je met een Jill Mansel boek. Ook dit boek was zo'n fijn boek waarbij je even letterlijk het leven van Lily en de andere personages kon instappen. Dit boek is zo'n boek wat je een lach doet verschijnen op je gezicht en wat een brok in je keel oplevert op de momenten dat dit zou moeten. Het is een boek dat perfect is voor de zomer en anders wel op alle andere momenten in het jaar. Voor een uitstapje is dit boek echt hét boek. Dus als je nog een fijn en leuk lees of luister boek zoekt; dit is je beste vriend(in) deze zomer!

Heb jij Lang Leve De Liefde al gelezen?

Geen opmerkingen