Fashion | Outfit of the month

Vandaag een nieuwe rubiek.
Een rubiek waarin ik jullie een soort van kijkje in mijn kledingkast geef door middel van een aantal bij elkaar geschraapte outfit of the days.
Benieuwd wat ik de afgelopen tijd gedragen heb?
Lees dan gauw verder!
Als het gaat om fashion dan zit je op mijn site niet op de goede plaats.
Dit komt omdat ik helemaal niet goed ben in outfits samen te stellen, foto's te maken en alles wat er verder nog bij komt kijken.
Wel vind ik het leuk om dit bij andere te bekijken en te shoppen.
En natuurlijk heb ik wél kleding in mijn  kast hangen.
Vandaar dat het er nu toch wel een beetje langzaam maar zeker in komt; de outfits of the day.
Overigens post ik deze als ik ze plaats op instagram. 

Maar omdat ik af en toe wel eens de vraag krijg naar fashion geralateerde artikelen wil ik dit ook gaan doen.
Dit wil ik doen door 1 keer in de maand een Outfit of the month post te maken ( zoals deze dus ) waarin ik jullie de outfits van de afgelopen tijd die ik op instagram heb geplaats laat zien.
Zo krijgen jullie toch weer een nieuw stukje van mij te zien, een stukje waar ik minder goed in ben en minder zeker van ben. Maar via die weg verschijnen er dus wel iets meer fashion gerichte artikelen.
Hopelijk vinden jullie het leuk!

Zoals jullie wel kunnen zien ben ik echt heel blij met mijn spijkerblousje.
Het is juist leuk dat je het zo gevarieerd kan combineren.
Of het nou met een legging, een broek of een rokje is het kan allemaal.

Ik ben de laatste tijd een beetje verslaafd geworden aan legging dragen.
Ik heb er echt een heel stapeltje van in mijn kast liggen, gewoon omdat ik het liefst alleen maar een legging draag.
Het zit lekker, je kan er lekker in bewegen en je kan het bijna overal onder dragen.
En dan het liefst combineer ik een legging met een trui, een langer shirt of een shirtje met een strak rokje van de H&M.
En zoals je ook wel kunt zien ben ik van de sneakers.
Gewoon simpel met beenwarmers om het wat leuker op te maken.
Ik heb wel pumps en laarzen maar sneakers winnen het.

Maar een gewoon basic shirtje met een leuk jasje of vestje er overheen vind ik ook niet erg.
Vooral het HEMA jasje die ik nu een paar weken heb draag ik (thuis vooral omdat hij niet onder mijn jas past) als het even kan overal overheen. Het is lekker warm en staat leuk.

Als ik mijn eigen stijl zou beschrijven is het denk ik een beetje stoer met iets van chique.
Of nouja Chique is niet het juiste woord daar voor, mischien een beetje netjes. Ik bedoel zo'n jasje of cobertje maakt het al gauw netter dan je mischien bent. Maar ik ben er ook zo'n eentje die gewoon onder een jurkje sneakers in plaats van laarzen draagt. Ik ben ook niet zo'n jurkje jurkje meisje, maar als ik het dan aan heb dan voel ik me zekerder met sneakers en beenwarmers er onder, dan met laarzen in de winter dan. In de zomer is het weer een ander verhaal. 
De meeste meiden vinden dit raar, maar ja ik weet niet het is gewoon net weer even dat stukje stoerder ofzo.
Ja, ik ben gewoon een beetje mezelf, hahah.

Wat vinden jullie van deze post?
Vaker doen of niet?
Hoe beschrijf je jouw kledingstijl?

Love && Enjoy 






4 opmerkingen