Lifestyle | Adele 25: Adele ging op avontuur en bracht mee..

Eindelijk! Na lang wachten was hij daar dan eindelijk; het nieuwe album van Adele. Inmiddels heb ik hem een kleine twee weken in mijn bezit en ik kan je zeggen; ik vind hem goed! Hoe goed en welke nummers tot mijn favoriete behoren? Dat vertel ik je vandaag! Lees je mee?


We hebben er echt wel even op moeten wachten. Adele leek nog net niet van de aardbodem zijn verdwenen. Maar gelukkig, daar was ze weer. En hoe!? We kregen vlak voor het album al een leuke opwarming met Hello, maar wat konden we dan nog verwachten van het album? Dit nummer alleen al was, of nee is, ontzettend goed. Kon het album dat dan nog overtreffen? Ik kan je antwoord geven. Ik vind dit één van de sterkste albums van Adele. Dus JA ze kon het zeker overtreffen!

Even over het album zelf
Ja, nu even over het album zelf. Waar de andere albums van Adele redelijk een rode lijn hadden (in de zin van een heleboel ballets ect), heeft dit album dat minder. Dit album heeft, daar in tegen juist een heel avontuurlijke rode lijn. Hij is er wel dus, die rode lijn, maar hij gaat wat op en neer. Je kan eigenlijk wel zeggen dat Adele voor dit album op avontuur is geweest. En weetje? Ik moest even wennen, maar nu ik het bijna allemaal mee kan bleren, kan ik hem best wel waarderen en vind ik het avontuur leuk. Dit is weer een beetje een andere kant die Adele laat zien. En ja, I like it!


Mijn favorieten
Dat ik het nieuwe album errruugg leuk vind maakt dat ik hem zo’n zes keer op een dag repeat kan zetten zonder dat het verveeld. Dit maakt dan weer dat ik intussen al een aantal nummers nog zes keer op repeat heb gezet omdat ze tot mijn favoriete behoren. En laat ik deze must hear nou net even met jullie willen delen..

Ten eerste vind ik  Send My Love een ontzettend lekkere beat hebben. Hij is een beetje up-tempo (iets dat we nog niet heel veel van Adele hebben gehoord), maar wat mij dus absoluut niet stoort. Daarnaast vind ik als ballet Remedy weer ontzettend mooi. Een prachtig nummer met een heerlijke melody die je even heel hard door je speaker moet laten knallen. Dit vind ik echt het perfecte nummer voor de donkere tijden, echt; prachtig! When We Are Young mag ik ook zeker niet vergeten te vermelden. Ook net zoals Remedy een ontzettend mooi en zacht nummer vooral. En als we het toch hebben over nummers die je écht even heel hard door de speakers moet laten knallen kunnen we Love In the Dark en Water Under The Bridge vooral niet vergeten. Twee totaal verschillende nummers, maar één ding hebben ze toch wel gemeen; je moet ze gewoon hard zetten.

Joh en toen had ik bijna het hele album opgenoemd. OOOPS! Naja, het lijkt me wel duidelijk dat ik gewoon ontzettend enthousiast ben en jullie dit album zeker voor onder de kerstboom kan aanraden. Ookal is het dan misschien voor jezelf, het is zeker de moeite waard!

Ben jij fan van het nieuwe album van Adele?

1 opmerking

  1. Hey wat een leuke review! Het wordt tijd dat ik hem ook eens ga aanschaffen.

    BeantwoordenVerwijderen