Lifestyle I Love Beauty, kerstmarkt & Serious Request

December is een maand met heel veel mooie lichtjes, gedachtes en warmte. December is de maand waarin we het jaar afsluiten en waar we al vroeg naar uitkijken. Juist omdat er zoveel leuke en mooie feestdagen voor de deur staan. Dit jaar heb ik in deze laatste maand van 2015 nog drie leuke dingen waar ik ook al een tijdje naar uit kijk. En laat ik er nou net eens over willen vertellen! Lees je mee?
Ik keek er al een paar maanden naar uit; december, de maand waarin we de feestdagen vieren maar waarin ik ook dit jaar weer een aantal leuke dingen gepland heb staan. Dingen waar ik me op verheug omdat het nieuwe, maar ook terugkerende dingen zijn. Ik zet ze even op een rijtje, want misschien ga jij er ook wel heen en kunnen we een warme chocolademelk drinken!

I Love Beauty Event
Laat ik even beginnen met het event waar ik wel al eens van had gehoord, maar zelf nog nooit heen ben geweest. Het I Love Beauty event. Vorig jaar las ik er leuke dingen over dus ik was wel benieuwd. En dit jaar ga ik (dankzij mijn blog) heen met een vriendinnetje. En zie ik na twee jaar alleen maar whatsapp contact lieve Romy weer en misschien nog wel andere bloggers! Ik ben heel benieuwd! Wie gaan er nog meer?

Kerstmarkt Dusseldorf
Al jaren roep ik dat ik naar de kerstmarkt wil. Tegen de tijd van kerst staat het internet vol met mooie foto’s en heerlijke filmpjes van kerstmarkten. En eindelijk, dit jaar, ga ik ook. En niet gewoon ‘eventjes’ in Nederland, nee; we gaan gewoon even een dagje op en neer naar Dusseldorf! Ohyeah! I can’t wait!

Serious Request 2015
Dit lijkt bijna iets jaarlijks te worden. Twee jaar geleden ging ik voor het eerst, vorig jaar gingen we en dit jaar, ondanks dat het aan de andere kant van het land is voor ons, gaan we gewoon weer. Ja en weer met hetzelfde vriendinnetje, zoals ik al zei; het lijkt bijna of alles zich herhaald. Alleen is het dit jaar toch een klein beetje anders, we moeten er verder voor reizen én we gaan twee dagen waardoor we ook daar overnachten! Ik ben heel benieuwd naar Heerlen en als er nog aanrader zijn; let me know! Laat Serious Request maar beginnen, ik heb er zin in!


Waar kijk jij nog naar uit in deze laatste maand van 2015?

3 opmerkingen

  1. Dat zijn leuke dingen, veel plezier alvast! En het is heerlijk shoppen in Dusseldorf :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Door mijn studies ben ik al drie jaar niet meer naar een kerstmarkt geweest. Ik heb er ook zo een zin in, alleen moet ik nog een jaartje wachten :-) Veel plezier alvast in Dusseldorf!

    BeantwoordenVerwijderen