Lifestyle | Truly yours: Girlscene box & filmpje

Afgelopen week kwam ik een advertentie tegen op het internet. Girlscene had een Truly Yours box samengesteld. Normaal gesproken trap ik niet zo snel in advertenties en ben ik ook niet zo van de boxen. Toch, op een af andere manier, werd ik nieuwsgierig. Het gevolg? Ik drukte op bestellen en een paar dagen later ontving ik de box. Benieuwd wat er in zit en wat ik er van vond?


Gek toch eigenlijk, dat ik er zo maar in trapte? Of nouja, ik trapte niet in een grapje maar werd wel getrokken door de advertentie tekst.. En tja, dan heb je zo maar een paar dagen later een box binnen waar je héél nieuwsgierig naar bent maar waar je eigenlijk niks van verwacht. Maar het openen was wel héél leuk hoor!



Ik besloot, nadat ik zo'n 500 foto's verder was, dat ik het gewoon even ging filmen. Dus hup, die box ging weer dicht, ik zette mijn best friend de camera weer op z'n statief en hopla filmen maar! Het is euhm.. Kort maar krachtig zullen we maar zeggen!
Enjoy!

Klik hier als je de video niet kunt zien. 


Wat vind ik van de inhoud?
Wat ik van de inhoud vind weet ik eigenlijk niet zo goed. Juist omdat ik hem zo spontaan had besteld en dus geen verwachtingen had.. Maar ik weet wel dat ie goed gevuld zit. Met voornamelijk bonnen, misschien dat ik dat wel iets té vind. Al is die bon voor een Fletcher hotel t.w.v 200 euro niet verkeerd hoor, maar het is allemaal zo bonnig. Snap je? Ik moet nog maar is zien of ik het überhaupt wel kan besteden, want ik wilde hem gebruiken voor in Heerlen, maar dan zitten de hotels die in de buurt zitten en mee doen, helaas vol. Maar voor de rest hoor je mij niet klagen hoor. De Natuurlijk Puur van Andrelon vind ik ontzettend fijn en het notitieboekje en pen zijn al vol in gebruik!

Wat vind jij van de inhoud?
Als je dit van te voren zou weten, zou je hem dan bestellen?




3 opmerkingen

  1. Haai, ik was even benieuwd wat voor bonnen er allemaal inzitten?

    Ook iets van kleding bonnen toch?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oefh, haha dit is best weird; net alsof ik een reactie aan mezelf schrijf;p.
      Ik heb 2 bonnen voor kleding erin zitten. De rest is voor de zwaluwhoeve, hotel of koekjes:).

      Verwijderen
  2. Wat leuk dat je de inhoud zo laat zien. :)
    Ik zou hem persoonlijk niet bestellen. Ik zou liever geld uitgeven aan iets waarvan ik goed weet wat de inhoud is en ik het kan/ga gebruiken :)

    BeantwoordenVerwijderen