Lifestyle | De drie lekkerste blogs van het moment


Ai, ik hou er zo van; een lekkere grote kop thee, een veel te lelijke maar oh zo'n warme foute trui aan, een slapende kat aan de andere kant van de kamer (want stel ze zou eens naast me komen liggen) gecombineerd met de lekkerste schrijfsels van het moment. Geschreven door een aantal geweldige bloggers. Ik zet mijn drie favoriete van het moment even op een rijtje! Lees je mee?

Dit is Derks, de blog van Bas kwam ik een paar maanden geleden tegen. Ik zou eigenlijk niet helemaal meer weten hoe ik precies op zijn blog terecht kwam, maar dat het iets goeds was, dat kan ik je bij deze vertellen. Hij schrijft werkelijk de geweldigste schrijfsels. Nu schrijven natuurlijk meerdere mensen geweldige schrijfsels, maar bij de schrijfsels van Bas zit net vaak iets meer magie in. Ik weet niet hoe hij het doet, maar zodra je begint met een van zijn blogs te lezen, je kan niet meer stoppen. Hij schrijft het zo real, zo sterk en gewoon zo mooi dat ik er soms (of stiekem eigenlijk best wel vaak) kippenvel van krijg. Zo’n mooie en bijzondere gave!


Het was een tijdje stil op de leuke blog van Celeste, but; she is back! En wat vind ik dat leuk! Ik volg de blog van Celeste al een aardig tijdje en ik kan hardop genieten van haar schrijfsels. Vooral bij de laatste blog liepen nog net de tranen (gelukkig van het lachen) nog net niet over mijn wangen maar ik had wel pijn in mijn buik van het lachen. GEWELDIG!

Sinds kort volg ik ook de blog Sax and the Pretty van Femke. En ik kan niet anders zeggen dan dat ik jaloers ben op haar persoonlijkheid. Zij komt zo ontzettend leuk en spontaan over in haar blogs maar ook zeker in haar filmpjes. Zo lekker nuchter, maar gewoon wel real. Ik weet niet hoe ze het doet, maar al haar blogjes en filmpjes lees en kijk ik met een grote big smile op mijn gezicht! Ook deze blog is dus zeker de moeite waard om een kijkje te nemen!

En voor ik het vergeet: natuurlijk nog de allerbeste wensen voor 2016! Ik hoop dat jullie met een fijne en goed gevoel 2016 zijn ingegaan! 


Wat is jouw favoriete blog van het moment?

2 opmerkingen

  1. Celeste kende ik al, en inderdaad, ze is geweldig! Wat was ik blij toen er weer wat nieuwe schrijfsels van haar verschenen! Ik vind het zo mooi aan Celeste dat ze, ondanks dat ze niet heel veel artikelen plaatst, de artikelen díe ze plaatst, echt goed uitwerkt, zodat het echt een genot om te lezen is!

    Femke kende ik ook al! Inderdaad lekker leuk en spontaan!

    De eerste kende ik nog niet, dus daar ga ik eventjes een kijkje nemen! Leuk lijstje! Dankje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Alleen de eerste kende ik nog niet, ik ga zeker eens kijken

    BeantwoordenVerwijderen