Lifestyle | De 5 leukste series van dit moment

Netflix, RTL gemist, en andere geweldige apps of sites om series (terug) te kijken, ze zijn alles behalve goed voor de dingen die echt belangrijk zijn. En juist daarom lijkt het mij nou leuk om mijn favoriete series van dit moment even op een rijtje te zetten. En dat is een behoorlijk variërend lijstje!

Oh wat is dit eigenlijk slecht zeg om te doen, gewoon mensen stimuleren om nog slechter je gedachten en of concentratie ergens bij te houden. Ach ja, soms mag het. Gewoon omdat ik én geen ander onderwerp wist om over te bloggen én ook omdat het gewoon wel echte een lekker lijstje is. Daar gaat ie dan!

- Moordvrouw
Met stip op één staat zeker te weten Moordvrouw! Waar we bij het einde van het vorige seizoen allemaal hevig overtuigd werden dat Fenna (Wendy van Dijk) in de brandende auto zat en het daarbij zou ophouden, werden we hevig verrast toen ze aankondigde dat Moordvrouw nog niet klaar was. En dat Fenna niet dood was. En nu, nu is het begonnen en was afgelopen zondag de derde aflevering van een weer ijzersterk nieuw seizoen te zien. Ja, ik vind het zo’n leuk programma!

- Pretty Little Liars
En natuurlijk kan Pretty Little Liars niet missen. FINALLY het nieuwe seizoen is begonnen! Het stomme aan het feit dat ik nu PLL gelijk met de rest van de wereld kijk is dat ik iedere week netjes op de nieuwe aflevering moet wachten.. Maar oh, wat is het het wachten waard! Ik vind het zo’n onwijze sterke serie.. En ik kreeg alweer de kriebels nadat ik de nieuwste aflevering had gekeken, wat zetten ze dat weer ontzettend goed neer zeg. Ben heel benieuwd naar wat nog komen gaat!

- Vampire Diaries
Hoewel het nog even duurt tot seizoen zes en zeven op Netflix staan, ben ik wel alvast begonnen. Vind het vreemd dat het nog zo lang duurt voor ze op Netflix staan..  Gelukkig had een vriendinnetje deze seizoenen op een stick zijn zodat ik niet tot de lente hoeft te wachten. Oh en wat vind ik Damon toch een geweldige personage. Heerlijk zijn sarcasme! Ik hoop zo dat deze serie nog heel lang door blijft gaan!

- Over Mijn Lijk
En dan gaan we weer even terug naar de Nederlandse tv. Over Mijn Lijk is een programma dat ik de afgelopen jaren heb gekeken, dus zo ook dit nieuwe seizoen. En wat blijft het iedere keer weer heftig zeg. Ik heb zoveel respect voor deze mensen dat ze gewoon overal die camera ploeg en Valerio bij laten. Zo veel respect dat ze dit met ons willen delen en het is zo oneerlijk dat deze mensen al zo vroeg moeten gaan..

- Chicago Fire

Een serie die ik de laatste paar dagen aan het kijken ben is Chicago Fire. Dit is een serie die gaat over een groep brandweermannen in Chicago. Het leuke is dat je naast deze serie ook nog Chicago PD en sinds kort ook nog Chicago Meds hebt die soms ook in elkaar over spelen. Zo worden de verhalenlijnen nog uitgebreider. Ja, als je zin hebt in even heel wat anders dan de bovenstaande series dan kan ik je deze serie heel goed aanraden!

Van welke serie kan jij de laatste dagen geen afstand nemen?

Geen opmerkingen