Theezakjes vraag | Wat doe je het liefst op een regenachtige dag?

Het is weer tijd voor een nieuwe theezakjes vraag! Deze keer is het eigenlijk wel een hele luchtige vraag. Eentje waarbij je nergens mee rekening hoeft te houden (behalve met jouw dagelijkse verplichtingen) en die je helemaal zelf kunt indelen. De theezakjes vraag van deze week luidt: Wat doe jij het liefst op een regenachtige dag?



Ik denk dat een 90% van de mensen die dit lezen of die ik dit zou vragen hetzelfde antwoord hebben, namelijk: BINNEN ZITTEN. Ja, duh! In ‘gewone’ omstandigheden wil je niet naar buiten gaan met regen. Want dan wordt je nat. En als je nat bent dan krijg je het koud en als je het koud krijgt dan kunnen zelfs de makkelijkste dingen fout gaan. Bij mij in ieder geval wel.

Dus, wat ik het liefste doe op een regenachtige dag in twee woorden is dus binnen zitten (dúh). Maar dat betekend niet perse dat dit thuis is. Dit kan ook in de HEMA zijn, in een winkelcentrum of inderdaad gewoon thuis. En als ik het dan toch helemaal zelf mag bepalen dan het liefste natuurlijk thuis. Want dan hoef je de deur niet uit, wordt je niet nat en krijg je het niet koud. Daarnaast (laten we voor het gemak even een regenachtige zondag voor ons nemen zonder verplichtingen) gaat dit, in mijn geval, alleen in combinatie met een lekkere kop thee, een leuke serie/berg aan blog inspiratie en-of blogs om te lezen/een fijn magazine gecombineerd met een fijne afspeellijst via Spotify. Simpeler kan eigenlijk niet. En heel spetterend is het dan ook niet, maar dit zijn (als het dan wel eens voorkomt) wel hele fijne dagen!



Wat doe jij het liefst op een regenachtige dag?

1 opmerking

  1. Gewoon gezellig thuis of een dagje naar Ikea want dat vind ik altijd zo zonde om dat met goed weer te doen.

    BeantwoordenVerwijderen