Lifestyle | Gespot: Hotspot TEDS

Vorige week maandag (dat was vorig jaar, waar heb je het over Fleur;p?) ging ik lunchen met een vriendinnetje in Amsterdam. Zij had van haar zus een tip gekregen waar je leuk en lekker kon lunchen. Braaf volgde we die op. Benieuwd waar we uitkwamen en of we het ook écht zo leuk en lekker vonden?
In de bus onderweg naar Amsterdam kreeg ik al een whatsappje: 'Ik heb een hele leuke tip van mijn zus gekregen!'. Tja, wat heb ik daar dan nog op in te brengen? Niks want ik werd ook nieuwsgierig. Of eigenlijk nóg nieuwsgieriger aangezien we op de Elandsgracht hadden afgesproken, een plek in Amsterdam Oud-West, waar ik nog niet van had gehoord! 

Lunchen bij TEDS
Aangekomen op de Elandsgracht was het zoeken naar het tentje waar we de tip voor hadden gekregen. Of nou ja zoeken.. Het was meer die vriendin volgen aangezien zij Amsterdam op haar duimpje kent en niet helemaal precies wist waar het was. Het vervolg? We liepen er zo op af!


Eenmaal TEDS gevonden bewonderde we eerst dit schattige tentje. Van buiten ziet het er al onwijs gezellig uit, maar van binnen was het nog gezelliger en knusser. Perfect voor een gezellig lunch!



Sinds kort ben ik helemaal in to the mint thea, dus ik besloot dan ook een lekkere kop mint thee te nemen. Na dat we zesduizend keer de kaart hadden afgestruind (hele fijne prijzen trouwens bij TEDS), zevenhonderd keer in een deuk lagen omdat we niet wisten wat sommige dingen betekenen omdat de kaart Engels was (Hoi Google translate) en na negenhonderdenéén keer twijfelen toch allebei voor de TEDS club sandwich te gaan. Tja, makkelijke Nederlanders zullen we maar zeggen. 



Buiten het feit dat we heerlijk geluncht hebben, hebben we ons ook vermaakte met de leuke quotes die door het hele pand hingen. Geweldig, juist omdat dit echt iets van 'nu' is en daarnaast maakt dit het nog net even iets knusser.

Ja, ik heb heerlijk geluncht bij TEDS! Voor de geïnteresseerde, hier kun je het adres vinden en meer over deze geweldig leuke hotspot!

Wat is jouw favoriete hotspot?

1 opmerking

  1. Klinkt super leuk en gezellig! Haha die merry christmas quote van Ted, geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen