Personal | Stage, Indesign, Booble Shooter en Parson James

Soms heb ik onderwerpen waar ik dolgraag over wil bloggen en heel enthousiast over wil vertellen maar krijg ik er niet één hele blogpost mee vol. Niet omdat het geen leuke onderwerpen zijn of omdat ik er niet genoeg over weet te vertellen, maar meer omdat het anders te eentonig wordt. En dat vind ik zonde want ik weet van mezelf dat ik dan ook al gauw stop met lezen. Daarom vandaag een aantal van deze onderwerpen in één blogpost. Eigenlijk gewoon een kletspraatje. Omdat ik er graag over wil vertellen.


Grote veranderingen
Laat ik beginnen met eigenlijk het grootste onderwerp van de afgelopen paar weken; stage. Sinds 25 januari ben ik op stage. Ik loop stage bij SpotCV dat sinds deze maand onder VideoCompany valt en waar ik heel erg op mijn plek zit. Een stage waar ik eigenlijk van alles wat doe, lekker gevarieerd wat mij dus eigenlijk heel goed bevalt. En waar ik, merkte ik sinds de afgelopen week, mijn ritme weer heb gevonden en het eigenlijk wel heel fijn vind. Kortom; dit is een happy thing op het moment!

Indesign prikkelen
Wat ook weer even iets harder is gaan spelen zijn de prikkelen om mooie dingen met Indesign te maken. Geen idee hoe en waar dit ineens weer zo vandaan komt; maar ik heb zin om dingen te maken. Zo vind ik het heerlijk om bijvoorbeeld een magazine cover na te maken in Indesign. En gewoon omdat je zo ontzettend veel kan met Indisign! Zo leuk! Oh en die geweldige mooie CV’s die te vinden zijn op oa Pinterest. Zo mooi allemaal!


Booble Shooter
Kennen jullie Booble Shooter van Speeleiland van vroegah nog? Nu is het zo dat ik dat ik dat vroeger best veel speelde en het helemaal geweldig vond. Iets wat nog geweldiger is, is dat AngryBirds dit nu in een spel hebben gegoten. Dus die Booble shooter van vroegah nu in een versie, met een heleboel levels, van nu. Hoe tof is dat? Nou zo tof dat ik zodra het kan ik het heel fanatiek ga spelen en het zo ineens een uur verder kan zijn. Zeker een hele toffe aanrader! Klik HIER voor Android en klik hier voor Apple.

I love you Parson James
Kennen jullie Stole The Show van Kygo en Parson James nog? Nou die stem, die Parson James, heeft sinds begin deze maand een eigen EP uitgebracht genaamd The Temple EP. Via een andere playlist in Spotify kwam ik deze tegen en oh my god; wat is dit een lekker album! Mijn favoriete zijn Temple en Slow Dance With The Devil. ZO LEKKAH! Zeker de moeite waard om even op te zoeken!
(Temple) 


Ik denk dat dit het wel weer was voor deze keer. Gewoon even vertellen over dingen die spelen en die ik graag doe en dat allemaal gebundeld in één –niet eentonige- blog post.


Wat houd jouw op dit moment bezig?

Geen opmerkingen