Theezakjes vraag | Wat is de meest vreemde plek waar je ooit geslapen hebt?

Het is donderdag en dat betekend dat er weer een nieuwe theezakjes vraag voor jullie klaar staat. Deze week is het een vraag waar je óf even over na moet denken en echt even voor moet graven óf het is een vraag waar je zo een antwoord op weet juist omdat het zo vreemd was. Dit laatste geld voor mij, ik hoefde er namelijk niet lang over na te denken. Wat is de meest vreemde plek waar je ooit geslapen hebt?


Toen ik deze vraag tegen kwam wist ik gelijk dat ik deze voor deze week wilde gaan gebruiken. Juist omdat hij heel wat verschillende antwoorden kan opleveren. En dat is dan juist weer omdat je iets ‘vreemds’ op je eigen manier kan interpreteren. Ómdat vreemd voor een anders soms ook heel gewoon kan zijn. Dus, maar, hey laten we het gewoon doen.

De meest vreemde plek is..
De vreemdste plek waar ik ooit heb geslapen heb ik al eens over verteld. Toch ga ik het gewoon nog een keer doen. Want dit was namelijk tijdens de reis door Thailand. En dan was dit lang niet de luxte plek. Namelijk de meest vreemde plek waar ik ooit geslapen heb is in de jungle. In de jungle op een matje boven de rivier tussen de koeien en stinkende varkens in the middle of nowhere. 


Maar naast de meest vreemde slaapplek is dit ook gelijk de bijzonderste slaapplek. Want naast dat het bijzonder en vreemd was, werd je ook zeker wel met je neus op het feit gedrukt dat wij gewoon in keiharde luxe leven. En ja, dat maakt het dus naast een vreemde plek ook zeker een hele bijzondere plek om te slapen. Alhoewel, slapen.. dat heb ik daar niet echt gedaan kan ik je vertellen, haha. Al ben ik wel van mening, dat als je dit ooit eens besluit te doen, naar een land like Thailand, dat dar een jungle tocht mét logeren bij stammen in de jungle er ook zeker bij hoort! Want dit wel iets wat ik nooit meer ga vergeten!

Benieuwd naar nog meer over deze reis én naar een verhaal over de meeste mooie plek waar ik in Thailand heb geslapen? Klik hier!


Wat is de meest vreemdste plek waar je ooit geslapen hebt?

Geen opmerkingen