Theezakjes vraag | Hou jij meer van honden of katten?

Het is donderdag en dat betekend dat ik weer een nieuwe theezakjes vraag voor jullie heb beantwoord. Dit keer is het een hele simpele. Je kan namelijk het een, het ander of allebei kiezen. Zo moeilijk kan dat toch niet wezen? Lees je mee?

Ik denk dat ik jullie mijn antwoord niet eens hoef te vertellen. Want als je La Bella Fleur (of mijn Instagram waar ik regelmatig een Lady foto post) al langer dan vandaag volgt, weetje dat ik sinds zo’n drie jaar in het bezit ben van een ontzettend eigenwijs maar toch stiekem ook wel een hele leuke kat. En dan is mijn antwoord ook snel wel duidelijk, ik hou duidelijk meer van katten. Niet omdat ik honden niet leuk vind, honden zijn óók leuk, maar ik ben gewoon meer een kattenmens!


Ik kan je wel eerlijk vertellen dat ik het tot drie jaar geleden helemaal niet zo met katten had. Wij hebben namelijk 15 jaar een parkiet en later kwamen daar twee konijnen bij. Dus ik had niks met katten. Tot mijn parkiet en konijnen er niet meer waren en ik toch wel (en stiekem de rest in huis ook al zullen ze het niet hardop zeggen) naar nog een ander soort levend wezen in huis snakte. En via via kwamen we toen bij het nestje waar ik Lady uit gekozen heb terecht. En nu, nu weet ik niet beter meer. En dat terwijl ik Lady af en toe wel achter het behang kan hangen. Echt een bitch is het af en toe. Gelukkig heeft ze ook haar leuke kanten (vooral als ze slaapt want dan kan ik haar wel knuffelen) en de kanten waar ik helemaal om in een deuk kan liggen. Gewoon zo een lekkere domme kat kan ze af en toe zijn. Ja, doe mij maar een kat!



Hou je meer van honden of van katten?

Geen opmerkingen