Lifestyle | 5 leuke Snapchatter + Spam je Snapchat!

Snapchat, waar het eerst nog iets was wat helemaal niet zo bekend was en zelden iemand iets mee deed, is het nu niet meer weg te denken. Daarnaast is het ontzettend leuk om via een foto of een filmpje gewoon even ‘snel’ iets met andere te delen. Ja, waarom nog moeilijk doen met hele verhalen typen als het makkelijk kan door een foto of een filmpje er van gelijk te delen? Daarom vandaag een aantal leuke snapchatters én mag je jouw Snapchat spammen, doe je mee?


Hoewel ik zelf weinig tot geen enthousiaste Snapchats met geniale en idiote selfies of versnelde filmpjes maak, vind ik het wel een onwijs leuke app. Juist omdat je het via deze weg op een leuke interactieve manier met andere mensen je belevingen (of saaie momenten) kunt delen. Het scheelt toch vaak een half A4tje! Dit maakt dat ik toch een aardig lijstje aan Snapchatters heb opgebouwd die ik stiekem ook wel echt gewoon leuk vind om te volgen. Dus daarom een klein aantal van mijn favoriete Snapchatters: 

-  LifestyleLoucom: Ook wel Milou van Lifestylelou.com en Pawsome. Gewoon omdat ik haar kattensnaps geweldig vind.

- Femkekamps: Als je Femke ‘kent’ vanuit haar blog hoef ik denk ik niet te vertellen waarom je haar zou moeten volgen. Een heerlijke persoonlijkheid met een leuk kijkje oa ‘achter de schermen’.

- LINDA.meiden: Voor een leuk kijkje achter de schermen op de Linda redactie!

- Byaranka: Zin in wat dagelijkse babels en leuke kattensnaps? Dan zit je bij Aranka op de juiste plaats!

- Maritbrugman: Benieuwd hoe het Marit, nu ze niet meer dagelijks vlogt, tussen de mannen af gaat? Dan zou ik Marit zeker even volgen! 

Dit zijn denk ik wel de mensen die in mijn top 5 horen. Niet omdat het nou allemaal perse bekende mensen zijn, maar wel omdat ze gewoon leuk zijn van zichzelf en dit zo ieder op hun eigen manier dit deelt. 

Uiteraard ben ik ook te volgen op Snapchat. Dus ben je benieuwd wat mij zoal bezig houd? Volg mij; yeahfleur óf scan deze 'code':


Wat is jouw Snapchat?

Geen opmerkingen