Lifestyle | Een geweldig gadget: De Tablift Tablet Stand

Series kijken, het is iets dat ik maar al te graag op mijn Ipad doe. Gewoon omdat ik dit makkelijk vind en dit minder weegt dan een warm wordende laptop op schoot. Afgelopen week ontving ik een Tablift Tablet Stand van Coolgift, een gadget wat deze verslaving nog leuker én makkelijker maakt! Ik vertel je er vandaag dan ook alles over, dus lees je mee?



 Hoewel ik een super luxe hoes voor mijn Ipad heb waardoor hij goed en makkelijk is neer te zetten, is het natuurlijk nog fijner kijken zonder dat je hem af en toe goed moet zetten of vast moet houden. Daar is de Tablift Tablet een perfecte uitvinding voor!


De Tablift Tablet
De ‘tafel’ om het zo maar even te noemen waar je je ipad/tablet in zet heeft drie standen. Je zet de Ipad in een van de gleuven en maakt hem aan de boven kant met de 'haak' die je aan de bovenkant van de Ipad kan klemmen vast. Is de klem iets te groot? Draai hem dan gewoon een keertje extra door het gat zodat hij korter wordt en wel mooi past. 


Ééntje voor als je er wat hoger voor zit, ééntje voor als je er gewoon voor zit en ééntje voor als je bijvoorbeeld ligt zodat hij een beetje neer buigt.


Daarnaast kun je de tafel op verschillende manieren gebruiken. Lig je lekker op bed te chillen? Dan kun je de poten wat meer uit elkaar trekken waardoor hij mooi over je schoot heen hangt. Zit je bijvoorbeeld op de bank en heb je minder ruimte? Dan kun je de poten wat meer naar elkaar toe buigen waardoor hij wat hoger staat en precies op de zitting zou kunnen passen. 


Ook handig is dat je de poten heel makkelijk kunt buigen naar de stand waarop jij de tafel wilt gebruiken. Dit maakt het bijvoorbeeld ook mogelijk om hem te gebruiken bij bijvoorbeeld een scheve ondergrond. 

Kan ik hem aanraden? 
Ik heb hem nu een aantal avonden op verschillende manieren uitgeprobeerd. En eigenlijk ben ik heel positief. Want of je hem nu op de bank met dus (meestal) iets minder ruimte gebruikt of dat je alle ruimte op bed hebt; verstellen en gebruiken kan je hem altijd. Hoewel het bij de ene ondergrond natuurlijk wel makkelijker is om hem recht te zetten dan bij de andere, het kan hoe dan ook!


Ik merkte wel, ik gebruik het meeste de middelste stand. Dan staat hij net niet helemaal recht maar ook niet helemaal scheef zodat je hoger moet gaan zitten (of juist lager als je hem in het derde gleufje zet). Daarnaast was ik eerst bang dat hij niet goed zou klemmen tussen het stukje elastiek met het klemmetje en de gleuven, maar ik kan je vertellen; je Ipad zit heel netjes en stevig vast! En ik heb, als ik de tafel gebruik mijn, hoes eraf omdat ik bang ben dat ik er te veel spanning op zet om hem mét hoes vast te maken, maar zou het wel gewoon kunnen. 


Ja, ik kan hem je dus zeker aanraden! Want ondanks dat ik er voornamelijk series mee kijk heb ik hem ook gebruikt tijdens het typen van de vorige theezakjes vraag, dus voor dat soort dingen is hij ook heel fijn te gebruiken! Oh en wat ook wel heel fijn is; het is niet een mega gestalte in je kamer! Je kan hem namelijk weer helemaal netjes 'opvouwen' door de poten dicht te klappen. Zeker de moeite waard om aan te schaffen dus!

Je kunt hier de Tablift Tablet bij Coolgift bestellen. 

Had jij al eens eerder van zo'n geweldige tablift tablet gehoord?
Lijkt het je wat?

Dit artikel is in samenwerking met Coolgift.






2 opmerkingen

  1. hee ik heb gisteren gereageerd met mijn mobiel, maar ik zie dat die reactie niet door is gekomen??? dit ding lijkt mij dus echt mega handig, die wil ik ook!

    BeantwoordenVerwijderen