Lifestyle | Mijn 'To Read Book List'

Sinds een kleine maand heb ik het ‘lees virus’ weer helemaal te pakken. Het begon met Houvast en Vrij Spel van Linda Jansma en ik heb het gevoel dat het voorlopig nog niet gaat eindige. Want ik heb nog een aantal boeken op mijn ‘To Read Book list’ staan. Benieuwd welke en waarom?


Hoewel ik duidelijk mijn voorkeur wel weet heeft dit lijstje toch nog wel aardig wat variatie erin. Variatie tussen drama/thriller tot romantisch en over iemand leven of visie. En dat maakt het juist wel leuk, leuk omdat lezen fijn is. En hoewel ik stiekem toch wel een voorkeur heb voor een écht boek van écht papier denk ik dat ik er ook wel een paar ga aanschaffen als Ebook. Juis omdat het makkelijk is en het geen gewicht kost. Mijn To Read book list lijstje bestaat uit:

On Top – Anna Nooshin
 Hoewel deze boven aan staat is het echt pas sinds een paar dagen dat ik geïnteresseerd ben in dit boek. Ik heb misschien wel een idee waar het vandaan komt; ik vind Anna haar vlogs namelijk geweldig en daar heeft ze het vaak over haar tweede boek en aangezien ik haar eerste boek nog niet eens gelezen heb.. Inmiddels heb ik hem gister als Ebook (omdat ik niet nóg een dag kon wachten, tja..) aangeschaft en ben ik er in begonnen! Zou het leuk zijn als ik hier, uiteraard als ik hem uit heb, nog een blogje over zou schrijven ondanks dat er al zo veel online staan?

Een Leven Na Jou - Jojo Moyes
Een aantal maanden geleden liep ik tegen Voor Jou aan en was ik er eigenlijk wel helemaal weg van. De schrijfstijl van Jojo Moyes vind ik heel fijn lezen en het verhaal is en blijft prachtig. Dat er een tweede deel van kwam dat had ik niet verwacht maar vind ik wel onwijs tof. Zo dat ook dit boek een plekje in dit lijstje heeft.  

Stuk Van Jou - Sophie Jackson
Een ander boek dat ook op mijn to read book list staat maar toevallig ook al op mijn ebook boekenplank omdat ik hem wel al heb gekocht is Stuk Van Jou. En eigenlijk ben ik er ook al in begonnen maar toen kwamen er weer andere boeken tussendoor waardoor ik er mee gestopt ben. Dat krijg je er van als je niet kan kiezen. Maar goed, deze staat dus ook nog op mijn to read book list. En eigenlijk sluit hij wel goed aan op mijn Netflix verslaving aangezien ik nu Prison Break kijk.. Snel maar weer in beginnen!

Misschien ooit – Colleen Hoover
Jaaaa! Ik hou van Colleen Hoover. Dit is een boek dat ik laatst tijdens een zoektocht naar nog meer nieuwe boeken tegen kwam, nu is het alleen nog een kwestie van bestellen en let’s go. Maar ik kan niet kiezen, misschien omdat het van Colleen Hoover is; want zal ik hem als ebook (en dan is hij uiteraard iets goedkoper) of een keertje gek doen en een echt boek bestellen (échte boeken die wil ik normaal gesproken eerst aanraken in de winkel en bestel ik maar zelden)?

Daan & Nadia – Esther Walraven
Vorige week las ik een review van Daan & Nadia en het leek mij eigenlijk een heel mooi maar ook zeker een bijzonder boek. Dit maakte dat ik deze op mijn to buy lijstje zetten. Maar toen ik gister keek bij Bol.com zag ik dat de Ebook versie afgeprijsd was naar €2,99.-! Je snapt dat ik hem gelijk heb besteld en eigenlijk kan ik niet wachten tot ik er in kan beginnen. Of nou ja, ik ben al begonnen ik lees gewoon twee boeken tegelijkertijd op één Ipad. Handig en zo, of nee niet kunnen kiezen zou je het beter kunnen noemen.

De Kracht Van Stille Mensen – Sophia Dembling
Een heel ander soort boek dan de bovenstaande (met uitzondering van Anna’s boek) maar wel eentje waar ik heel nieuwsgierig naar was. Juist omdat ik hier steeds meer over las en het een heel interessant onderwerp vind. Deze heb ik al aangeschaft en staat op de boekenplank alleen ik heb hier een klein probleempje bij want ik kom er nog niet echt in. Dit is ook de reden dat ik hem weer even dicht heb gegooid en het later gewoon nog een keertje ga proberen. Maar hij staat ook zeker op mijn to read book list.

Welke boeken staan op jouw to read book list?




1 opmerking

  1. Ik ben net begonnen aan Wild van Cheryl Strayed. Ik ben pas bij hoofdstuk 3, maar ik vind 'm tot nu toe heel goed.

    BeantwoordenVerwijderen