Lifestyle | Pretty Little Liars 6B; yes or no?

Sinds Januari is het tweede deel van het zesde seizoen van Pretty Little Liars begonnen. Iets waar heel veel mensen héél of misschien zelfs wel té lang op hebben gewacht. Inmiddels is de seizoensfinale uitgezonden en is seizoen 6 afgelopen. Maar was het de moeite waard?


Zoals jullie in dit artikel konden lezen ben ik een laatbloeier wat betreft Pretty Litte Liars. Dit betekend dat ik de voorgaande seizoenen achter elkaar door heb kunnen kijken. Ik was er helemaal weg van en kon nergens anders over nadenken, dat PLL mij bezig hield, dat was zeker. Maar toen had ik seizoen 6A afkeken en toen moest ik, net als de rest van de wereld, in spanning wachten op het vervolg. Zou het verder gaan? En zo ja, HOE zou het dan verder gaan?

What do we think?
En dan, 12 januari, was het zo ver! Waar we met zijn alle zo lang (in mijn geval iets minder lang) op gewacht hadden; seizoen 6B ging van start! En dan kijk je vol spanning de eerste nieuwe aflevering. Ik moet zeggen dat ik er echt even in moest komen en dat ik het verhaal in de eerste twee aflevering een beetje ‘warrig’ vond. Het oude verhaal stopt maar sluipt er toch wel weer doorheen en ik weet niet zo goed wat ik er van vind.


Maar goed, na de eerste twee aflevering houd je hoop, want we zijn er nog niet. Maar na vijf afleveringen had ik de rode draad nog niet gevonden én had ik ook niet de drang meer om hem iedere week te gaan kijken.. Inmiddels heb ik nu de laatste aflevering ook gezien en moet ik je zeggen dat ik het even niet zo goed weet wat betreft dit laatste deel van het seizoen. Ik vond het nogal met ups en downs. De ene aflevering vond ik dan ook sterker dan de andere. Bij een aantal afleveringen heb ik mezelf echt afgevraagd waar ik naar had gekeken en snapte ik het misschien ook niet helemaal. Een beetje warrig eigenlijk. En dat vind ik jammer. Want waar ik voorheen niet kon stoppen met kijken en heel graag wilde weten hoe het af zou lopen, had ik dat en heb ik dat nu niet meer!

Als je het mij vraagt vind ik dit seizoen dus duidelijk minder dan de vorige. Tuurlijk zijn de vorige seizoenen ook niet even sterk en goed. En misschien moet het wennen dat ze nu 5 jaar verder zijn en dat verhaal is ‘afgesloten’, maar dan moet toch wel ergens die rode draad te vinden zijn aangezien het een serie is? Maar ja, ergens krijgen ze het toch weer voor elkaar dat we wel weer het hele seizoen hebben afgekeken, dus die rode draad zal er vast wel wezen, alleen dan moet ik die denk ik nog even vinden. In het volgende seizoen dan!

Heb jij seizoen 6B al gekeken?
Zo ja, wat vond je er van?

Geen opmerkingen