Lifestyle | 6 artikelen die je echt niet mag missen

In de afgelopen weken heb ik weer aardig wat blogs gelezen. Blogs die ik al kende maar ook een heleboel nieuwe blogs. En op een aantal van deze blogs ben ik een artikel tegen gekomen die iets hebben los gemaakt, ontzettend lekker zijn geschreven of die ik gewoon écht oprecht leuk vond om te lezen. Daarom zet ik vandaag de artikelen die je écht niet mag missen voor jullie op een rijtje. 



Nooit meer in tijdnood
Lenneke van Freelennse schreef deze week meerdere heerlijke posten. Een van die geweldige artikelen. waar ik echt wel even achter mijn oor door krapte, was de post over hoe je er voor kunt zorgen dat je nooit meer in tijdnood komt. En aangezien ik met regelmaat roep dat ik meer uren (en dan met name uren waarin het nog licht is) in een dag moet hebben kwam deze post als geroepen! Nu is het natuurlijk niet 1, 2, 3 opgelost maar wie weet is er een begin..


Ken je dat? Dan scroll je door je Bloglovin lijst, lees je een overdosis heerlijke blogs, bekijk je je collega’s bloggers hun layout en dan denk je; waarom kan of heb ik dat niet? Waarom zij wel en ik niet? Deisy van Visionarylife die bracht even een totaal andere kant van het bloggen aan het licht (en stiekem was dit al ergens in Augustus). De kant waarin ze terecht beschrijft dat we niet altijd maar bezig moeten zijn met onszelf vergelijken, maar gewoon trots moeten zijn op het feit dat je een blog hebt en je het met plezier doet! Want ondanks dat je zelf misschien denkt dat je het niet goed doet of dat andere beter zijn; bekijk het is van de kant die Deisy beschrijft. En geloof mij; je krijgt er meteen een blog boost van!




Een andere post waar ik een boost aan positieve energie van kreeg is door de post van Maaike van MMKE die 5 tips beschreef om jezelf blijven te ontwikkelen. Een hele fijne post omdat je simpelweg gewoon altijd jezelf kunt blijven ontwikkelen. Of je nou wel of niet op school zit, werkt of slim bent; jezelf blijven ontwikkelen kun je je hele leven en deze tips maken het nog makkelijker en leuker!




Een heel interessante artikel dat ik van de week tegen kwam was het artikel van Karen van Dejlig. Zij schreef namelijk een artikel over hoe zij denkt over hoeveel blogers er over een jaar nog zouden bloggen. En dat vind ik interessant! Want als je in blogland kijkt zie je dat er periodes zijn waarin blogs als paddenstoelen uit de grond schieten, maar hoeveel blijven er van die vele blogs staande? Naast dit leuke artikel is het trouwens ook interessant om te lezen hoe andere bloggers in de comments hier over denken; zeker een aanrader!





10 dingen die we echt niet begrijpen 
Even een minder diepgaande maar net zo’n leuk artikel van Justine van My Cup Of Care tussendoor. Justine schreef deze week namelijk een hele herkenbare en leuke post waarin zij 10 dingen opsomde die zij (en ik dus ook niet) niet begrijpen. Dingen waarvan je echt hardop denkt; maar hoe dan!? En dat vind ik leuk, juist omdat ik mijn eigen gedachtes heel erg in de dingen die zij niet begrijpt herken. En natuurlijk kon ik én nog veel meer andere bloggers hem aanvullen; wedden dat jij ook nog wel iets weet wat ook wij, net zoals jij, écht niet zouden begrijpen?



Waarom ze bloggen niet altijd even leuk vindt 
En als laatste wil ik nog afsluiten met een post die Maaike van Muy Maaike van de week schreef. Eentje die misschien iets minder positief is maar wel eentje waar ik mezelf aardig in herken. Want hoewel we altijd maar schrijven over de leuke kanten van het bloggen (wat gelukkig voor de volle 98% voor mij wel zo is), heeft bloggen net zoals alles ook een minder leuke zeide. En precies die punten schreef Maaike onder elkaar. Bloggen is niet altijd maar roze kleur en maneschijn. En hoewel dat dan de minder leuke kant is vind ik wel dat Maaike deze goed uitlicht!


Welk artikel van welke blogger is bij jou blijven hangen in de afgelopen tijd?
Twitter-Instagram-Facebook 

6 opmerkingen

  1. Aah Fleur, in de titel staat 5 maar op de afbeelding staat 6.
    Maaar, de artikelen die je hebt uitgezocht vond iik erg goed en interessant :)
    Liefs, Susan

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja leuk hé! Thanks, de afbeelding klopt maar hebber eentje over het hoofd gezien dus die zet ik er vanavond bij!

      Verwijderen
  2. Ik kende nog zeker niet alle artikelen, dus dank voor het delen van deze inspirerende artikelen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat lief dat je mijn blog hebt genoemd. Dank je wel daarvoor!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Graag gedaan! Jij bedankt voor je sterke artikel:).

      Verwijderen
  4. leuk om dit op een rijtje te zien! de meeste artikelen vind ik zeker interessant :)

    BeantwoordenVerwijderen