Nails | Professioneel Nail System: Champagne 1806

Het is alweer een flinke tijd geleden dat ik een nieuw gelpolish lakje met jullie deelden… Maar het is weer zo ver! Ik heb vorige week weer een aantal nieuwe kleurtjes besteld en laat jullie vandaag een pareltje zien. Benieuwd waarom ik dit zo’n pareltje vind?


Ik wilde weer even wat nieuws. Een verfrissing in mijn gelpolish assortiment. En hoewel ik in mijn hoofd had alleen voor échte zomerse kleuren te gaan, is dit niet helemaal gelukt. De kleur die ik vandaag met jullie wil delen is wel een warme kleur maar nou niet perse een zomerse kleur. Ondanks is het wel een pareltje. Een pareltje omdat ik hem mooi vind, zo simpel is het.

Professional Nail System is it
Naast dat ik deze nieuwe kleurtjes binnen kreeg was ook het merk van dit kleurtje nieuw. Dit omdat ze bij de webshop waar ik ze heb besteld een nieuw merk hebben; Professional Nail System. Het klinkt heel professioneel maar het is eigenlijk gewoon een gelpolish lakje alleen in een ander potje als de andere lakken.


Ik vind deze trouwens wel iets dunner dan de Quida lakjes, dus dat is zeker een pluspunt!

Professional Nail System: 1806
De kleur die ik vandaag met jullie deel is een beetje brons/champagne achtig. Een mooi warm kleurtje dus.


Toen ik de eerste laag erop had gedaan was ik even bang dat hij niet goed zou dekken. Gelukkig, na de tweede laag waren mijn angsten gelijk verdwenen want hij dekt met twee lagen prima.



Ik vind het een pareltje omdat hij heel veel shimers bevat en zodra ik de zon in ga met mijn nagels je niet zonder knipperen er naar kan kijken. En daar houd ik wel van! En daarnaast vind ik het wel een mooie dure kleur zo dat champagne.

Benieuwd hoe je gellak aanbrengt en of hoe dit werkt?
In dit artikel leg ik alle stappen uit!  

Wat vind jij van dit pareltje? 

Geen opmerkingen