Nails | Summer nails met Quida's 197

Nu het zonnetje schijnt en de temperaturen finally oplopen krijg ik nog meer zin om mijn nagels op te fleuren. Op te fleuren tot kleuren waarbij je je zonnebril op moet zetten om hem te bekijken. Maar, omdat we nog aan het begin van het seizoen zitten, heb ik het rustig aan gedaan. Niet dat je met dit lakje geen summerfeelings krijgt, in tegendeel juist, het is iets rustiger en voorzichtiger. Maar zeker niet minder mooi! Kijk je mee?


Bij mooi weer horen simpelweg ook mooie nagels. Want door mooie nagels voel ik het allemaal iets minder kaal. Omdat ik al weinig tot geen sierraden draag zijn mijn nagels de vervangers. Dus zeker met mooi weer moeten ze shine. En met dit lakje doen ze dat zeker!

Quida 197 
Toen ik de champagne en de bijna echte oranje lak van Professional Nail System bestelde, bestelde ik onder andere ook dit pareltje. Quida 197. Een glitter roze lila achtige kleur. Het is net niet perse lila en het ook niet echt roze. Maar een beetje glimmend en er tussen in.


In eerste instantie was ik 'vergeten' dat ik deze ook had besteld tot mijn moeder deze afgelopen week combineerde met een mooie baby roze lak van Kiss. Een hele mooie combi. Toch koos ik er zelf voor om hem zonder een kleurtje eronder te dragen. Dus eigenlijk gewoon de 'pure' kleur naar boven te laten komen. En eerlijk is eerlijk; ik vind hem moohoooooi!

Glitters, glitters en nog véél meer glitters
I'm happy with the new colour! Why? Nou, dat is simpel; het is roze - ik ben gek op roze nagels - en ik hou van glitters - want dan valt het pas echt op -, heel veel mis zou het dus ook niet kunnen gaan!


Want deze shine lak heeft alles in één. En ik vind hem écht leuk! Want met twee laagjes was hij eigenlijk al zo goed als dekkend. En dat is fijn want Quida is een best dikke lak al zie je dat totaal niet terug.


Ik denk dat mijn doel wel duidelijk is; i'm happy en kan deze mooie Quida lak aan iedereen die van roze en glitters houd aanraden! Helemaal voor de nog veel meer - hopelijk - mooie dagen die komen gaan!

Wat draag jij het liefst met dit zomerse weer op je nagels? 


Geen opmerkingen