Personal | Een blog met zonder titel

Hoi ik ben Fleur en ik heb een blog. Een blog waarop ik schrijf als ik het over iets wil hebben maar ook als ik gewoon even wil schrijven. En niet omdat ik perse iets te vertellen heb. Of nou ja, er valt natuurlijk altijd wel iets te vertellen.. En daarom schrijf ik vandaag een blog met zonder titel.


Ja, als ik eerlijk ben; ik heb geen idee waar dit vandaan komt. Als ik nog eerlijker ben; ik weet het wel want ik wil schrijven maar weet niet zo goed waar over. En dan begin ik maar gewoon en zie ik wel waar het uit eindigt. Want dat is zo fijn aan het hebben van je eigen blog; jij bepaald wat er online komt. En of het nou iets heel interessants is zoals de eerste gastblog van Sharon van afgelopen zaterdag of een dat het eigenlijk totaal geen rode draad heeft zoals deze blog; dat maakt niet uit want jij bepaald het.

Weetje? Stiekem weet ik wel waar deze drang om te schrijven vandaan komt. Ik ben namelijk klaar met stage en heb mijn stage met een dikke goed afgesloten. Én ik heb er een vakantiebaantje aan overgehouden. En daar wil ik best een heel verhaal over schrijven, over hoe mijn stage is begonnen eind januari en hoe alles is geweest, maar ik denk niet dat het interessant genoeg is. Want dat is meer voor mezelf. Maar het feit dat ik hem met een goed, een goed gevoel én een vakantiebaantje heb afgesloten; dat is wel iets dat ik wil en kan delen. Dus bij deze; naast mijn zaterdag baantje bij de HEMA werk ik de komende 3 maanden ook bij VideoCompany! Enne; ja daar ben ik stiekem wel een klein beetje trots op!

Maar dat mijn stage nu klaar is betekend wel dat technische gezien mijn ‘vakantie’ is begonnen. Alhoewel; echt een vakantie kan ik het tot nu toe niet noemen want ik ga natuurlijk werken, moet mijn stage verslag en presentatie nog afmaken én ben hard opzoek naar een nieuwe stageplek voor aanstaande september (als je toevallig nog een leuk bedrijf weet voor een audiovisuele stage; let me knowJ); dus genoeg te doen deze komende maand! Maar die 48 uur per week dat is tot nu toe even verleden tijd en er is weer iets meer ruimte voor vrije tijd. En ik kan je vertellen; stiekem was ik daar wel een beetje aan toe.

En ja, dan zit ik alweer bijna op de 500 woorden met een verhaal over niks. Over niks omdat dit ‘niks’ in mijn hoofd opkomt en ik het gewoon op mijn blog gooi. Gewoon omdat dat juist zo fijn is aan het hebben van een blog; alles mag én alles kan. En inmiddels kan ik de titel ‘een blog met zonder titel’ nu ook vervangen door een titel, maar dat doe ik een keertje lekker niet. We houden het bij deze titel. En bij de foto die ik gister maakte tijdens de pauze en wel; met mijn telefoon! Laat juni maar een fijne maand worden!

Is jouw vakantie al in zicht?

2 opmerkingen

  1. Deze blogjes zijn het fijnst om te schrijven, ik herken mezelf er echt in! En gefeliciteerd met je nieuwe zomerbaantje, wat cool! Mijn vakantie is (als ik geen herkansingen heb) ook begonnen, en het voelt toch best gek he? Voor een audiovisuele stage moet je niet bij mij zijn, maar als ik iets oppik in mijn omgeving dan zal ik het laten weten (: Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk! Schrijven & niet weten over wat maar dan toch een reeks woorden kunnen neertypen die uiteindelijk een verhaal worden. Wou dat 'k 't ook kon :)

    BeantwoordenVerwijderen