Lifestyle | 5de blogverjaardag + Winactie

Vandaag, 11 september maar dan 5 jaar geleden besloot ik een blog te beginnen. Gewoon met de gedachte ‘dat houd ik nog geen drie dagen vol’. Inmiddels zijn we 5 jaar en 1157 artikelen verder en heb ik nog geen seconde spijt gehad van dat ene moment. Ik denk dat dit dan ook een mooi moment is om een feestje te vieren met een leuke winactie!


Ja, als je mij 5 jaar geleden had gevraagd of ik nu nog zou bloggen zou ik je denk ik heel hard hebben uitgelachen. Dit soort dingen duren bij namelijk nooit langer dan maximaal een week. Gelukkig is het in dit geval iets meer geworden én ben ik ben nog lang niet van plan om te gaan stoppen. Ik vind het heerlijk om een aantal keren per week weer iets nieuws online te kunnen zetten en hier (bijna) dagelijks mee bezig te zijn. Ik vind het daarnaast nog bijzonderder dat jij, die dit nu leest, de moeite neemt om mijn, lang niet altijd zonder spelfouten en rare zinnen, artikelen te lezen en hier en daar eens een reactie achter te laten. Ondanks dat ik blog omdat ik het een fijne hobby vind is dat toch altijd een leuke bijkomstigheid. En laten we ook vooral niet vergeten wat het bloggen voor deuren geopend heeft (en opent), van leuke samenwerkingen tot nieuwe vriendschappen en andere geweldige blogs die ik dagelijks tegen kom. Wauw!

Thanks
En daarom wil ik jou bedanken voor het bezoeken, het lezen en het soms wel eens achterlaten van een reactie. Ik wil je bedanken dat je de moeite neemt om mijn teksten te lezen en mij te volgen. Ik wil je bedanken voor de inzichten die ik door jouw blog misschien wel gekregen heb of door een reactie die is achter gelaten. Bedankt voor het feit dat ik trots op mijn blog durf te zijn en er met een glimlach doorheen scroll. Zonder jullie had het een stuk saaier en minder leuk geweest!

Wie jarig is trakteert
En uiteraard; wie 'jarig' is trakteert! En dat doen wij in blogland met een winactie! Ik heb er lang over na moeten denken; want wat zou nou leuk zijn? Uiteindelijk ben ik gegaan – omdat dit zowel voor een blogger als gewoon een lezer kan zijn - voor een (het kan ook bijna niet anders) leuk HEMA pakketje. Een aantal items waar ik fan van ben en waar ik dan ook graag iemand mee blij zou willen maken:). Simpelweg een pakketje waar je zowel als blogger en als niet blogger wat aan kunt hebben. 


Wat moet je doen?
- Volg La Bella Fleur met BloglovinKlik
- Laat een reactie achter met een geldig email adres waarin je laat weten dat je aan de bovenstaande voorwaarden hebt voldaan en dat je dus kans wilt maken.
- *Voor een extra kans; - is niet verplicht maar zou ik wel leuk vinden-: Like de La Bella Fleur Facebook pagina - Klik
- * Voor nog meer extra kans; - is niet verplicht maar zou ik wel leuk vinden-: Deel de Facebook post over de winactie met jouw Facebook vrienden!

Je kunt meedoen met de winactie tot en met 18 september 19:00, de winnaar kan in de week van 19 september een mailtje in haar inbox verwachten:).
DEZE WINACTIE IS GESLOTEN.

Thanks, succes en op naar de volgende 5!
Proost!                



7 opmerkingen

  1. Van harte gefeliciteerd! <3 Ik volg jouw blog al een paar jaar, en vind hem erg leuk :) Ik heb ook de extra kans gedaan om mee te doen.
    Liefs, Susan (info@susanblogt.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met je blog! 5 jaar is echt al super lang. Ik doe graag mee aan je winactie. Ik heb alle stappen gedaan. Ik heb ook je facebook pagina geliked en het bericht gedeeld! Mn email adres is chantallemauritsch@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Van harte gefeliciteerd met je 5e blogjaardag en nog vele jaren!!! Wat lief dat je zo'n leuk pakketje weggeeft, daar doe ik graag voor mee. Ik heb alle stapjes gedaan. (FB Tamara Mara Großmaul) paramara1982@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuke actie! Ik doe graag mee (:
    Ik volg je ook extra op facebook.
    Liefs, Jolijn
    Jolijndoelman@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh ik ben net te laat zie ik... Spijtig...

    BeantwoordenVerwijderen