Lifestyle | Netflix tip: People Like Us

Het is vrijdag avond, de tv heeft besloten het niet te gaan doen en Gossip Girl die had ik sneller af gekeken dan ik had verwacht. Helaas.. En wat doe je dan? Dan ga je op zoek naar iets anders, in dit geval een film. Ik besloot People Like Us te gaan kijken. Benieuwd wat ik er van vond en of ik hem je aanraad?


Zoals ik in dit artikel al liet doorschemeren heb ik het niet zo met lange films of series. Toch zijn er zo af en toe momenten dat het wel lukt. Zo’n moment was die beruchte vrijdag avond, dat ik vrij weinig energie had en niks het deed omdat ik de volgende dag weer moest werken, het moment dat ik besloot gewoon even een film op te zetten. En wel eentje die net was toegevoegd aan Netflix; People Like Us.

Het verhaal
Deze film verteld het verhaal van Sam die op het moment dat hij een grote klus probeert binnen te halen te horen krijgt dat zijn vader is overleden. Met zijn vriendin gaat hij naar zijn geboorte stad om daar de achtergebleven zaken van zijn vader voor zijn moeder te regelen. Maar naast dat hij  die zaken moet regelen wordt hem nog een andere opdracht gegeven én komt hij achter een aantal familie geheimen. Familie geheimen waar hij zonder de dood van zijn vader hoogst waarschijnlijk nooit achter was gekomen.

Zoet sappig maar..
Ja, ik vond het een fijne zoet sappige film voor de vrijdag avond. Precies goed eigenlijk; niet te zwaar en ook niet te licht. Maar ergens ook wel weer heel voorspellend. Het is gewoon best een makkelijk verhaal maar door de rollen en de banden die zich ontwikkelen geeft het het verhaal hier en daar juist wel weer een verrassende wending. En dat maakt het niet dit sterkste of de beste film die ik ooit gezien heb maar is het vooralsnog wel weer een film die de moeite waard is om hem te gaan kijken!


Heb jij People Like Us al gezien?
En heb jij nog een aanrader voor een nieuwe serie like Gossip Girl?

1 opmerking

  1. Ik ben hier benieuwd naar! ik heb sinds kort weer netflix, dus zal zeker eens een kijkje nemen.

    BeantwoordenVerwijderen