Lifestyle | Music: 4 nummers van dit moment

Soms hoor ik een nummer dat blijft hangen. Een nummer dat ik later dan toch ga opzoeken en waar ik uren naar kan luisteren. Nummers die een bepaalde ondertoon hebben, een geweldige beat of een nummer dat gewoon lekker is. In de afgelopen weken heb ik weer een aantal fijne nummers aan mijn playlist mogen toevoegen. Vandaag deel 4 van mijn favoriete van dit moment!


Do I Ever – Kensington
Laat ik beginnen met het nieuwste nummer van Kensington. Hij is niet weg te denken van de radio. Overal hoor je hem. Ik vind het ook wel ergens een echt radio nummer. Geen idee waar een écht radio nummer precies aan moet voldoen maar mijn gevoel zegt dat dit precies het juiste nummer ervoor is. Buiten dat is het ook gewoon lekker om heel hard op te zetten en er even helemaal in verzuipen!


Money Maker – Throttle , lunchmoney Lewis & Aston Merrygold
Dit is een nummer dat ik vorige week met toeval tegen kwam toen ik een random playlist had aan staan. Ik heb hem aan mijn playlist toegevoegd omdat ik vrolijk werd van het refrein. De beat, de eigenlijk best wel nutteloze tekst en het enthousiastme dat je terug hoort maakt het gewoon een perfecte plaat. Gewoon eentje om even heel hard aan te zetten als er niemand mee kijkt zodat je goed los kunt gaan op het refrein. Zie je het al voor je?

(De originele en het hele nummer kan ik helaas niet vinden op Youtube, maar met deze trailer krijg je toch een idee:)) 

The Greatest – Sia & Kendrick Lamar
Hoewel ik normaal gesproken zelden naar Sia luister, vind ik dit toch eigenlijk best wel een lekker nummer. Op een of ander manier blijft hij wel hangen en blijf ik het nummer gewoon lekker vinden. En waar het precies in zit dat zou ik je niet kunnen vertellen. Al staat hij nu wel regelmatig op repeat!


Human – Rag’n Bone Man
Afgelopen dinsdag was dat ik dit nummer tijdens een reclame spotje voorbij hoorde komen. Ik weet niet waarom maar ik wilde hem graag helemaal horen dus ben ik opzoek gegaan naar welk nummer dit precies was. Gek genoeg vond ik hem al snel in een top 50 playlist bovenaan. En nu ik hem vaker heb geluisterd vind ik het niet zo gek dat hij boven aan staat. Wat een goede tekst en wat een indrukwekkende clip! Dit is wel mijn favoriete van dit moment. HUMAN!



Wat is jouw favoriete nummer van dit moment?

Geen opmerkingen