Personal | Als een week een fijne week was

Je hoort vaak dat de kleine dingen in het leven het leven mooi maakt. Afgelopen week besloot ik is vaker stil te staan bij deze kleine dingetjes en te kijken wat dit zou doen. Ik kan je vertellen; afgelopen week vond ik een hele fijne week! Benieuwd waarom en wat hier de oorzaak van was? Ik laat het aan de hand van wat foto's zien! 


Sowieso, deze week was al anders als de voorgaande weken. Het verschil; normaal heb ik alleen de zondag voor mezelf of om leuke dingen te doen en nu had ik 4 dagen vrij en dus écht weekend. En ik moet je wel zeggen; ik keek er naar uit en was er aan toe. Ten eerste omdat ik wilde shoppen, nódig naar de kapper moest, een beetje wilde uitslapen zonder het haastige gevoel hebben dat ik nog 80 andere dingen moet doen (wat meestal op zondag dus wel zo is) en nog met wat vriendinnetjes wilde afspreken. En wat voor een heerlijk gevoel geeft dit nu, nu ik dit op zondag middag schrijf, dat dit gewoon allemaal gelukt is! Plus dat ik de dingen die ik voor dit weekend gepland had (waar wel een moetje achter zat dus) ook gewoon, in alle rust, heb afgekregen. Ik kan je vertellen; dat kan een mens écht goed doen. Dus, op naar mijn afgelopen week!

Shoppen en gezelligheid op donderdag 
Het feest begon allemaal donderdag ochtend toen ik met mijn moeder richting Hoofddorp reed om even te gaan shoppen. Ieder jaar gaan we in de herfstvakantie winkelen en ondanks dat ik geen vakantie had lukt het door de twee dagen extra vrij toch! Fijn en leuk want de herfst is begonnen en sinds eind augustus heb ik de winkels (behalve de HEMA) niet meer van de binnenkant gezien; kortom ik vond het hoognodig! Al ben ik hier dus mooi vergeten een foto te maken.. 

'S middags keek ik nog twee afleveringen Netflix (ik ben trouwens weer begonnen met de laatste twee seizoen van PLL aangezien seizoen 7 daar midden November op komt en ik toch wel een klein beetje heel erg nieuwsgierig ben naar de nieuwe A..) en blogde ik hier en daar wat. Aan het einde van de middag was het tijd om richting Amsterdam te gaan want daar had ik met een vriendinnetje afgesproken om wat te gaan eten. 


We aten kaasfondue bij een heel gezellig en knus restaurantje in de Pijp! En wat was dat lekker zeg! Ik ben niet zo'n uitgebreide eter (normaal gesproken) maar met kaasfondue maak je mij wel blij, haha. Voor 15 euro exclusief drinken (via Groupon; wat een uitvinding!) hebben we een hele gezellige en lekkere avond gehad. Zeker een aanrader! En uiteraard kwam ik op het moment dat we net buiten stonden erachter dat ik was vergeten een foto van het eten zelf te maken.. Goed teken want dan was het gezellig én lekker zullen we maar zeggen:-)! 


We besloten de avond af te sluiten met een lekkere warme chocolademelk van de Starbucks. Al hadden we achteraf gezien best een maatje kleiner kunnen nemen.. Maar hij was wel héél lekker! 


Knip knip en The Voice op vrijdag 
Vrijdag was de dag waar mijn haar al een tijdje weer naar uitkeek. Niet omdat ik de lengte niet meer leuk vond (tegenovergestelde) maar meer omdat de uitgroei te veel werd en het niet echt meer krulde krulde (voor de kenners). Dus ja, in die zin hoog nodig. Ze gaf er weer een mooier kleurtje aan, werkte mijn uitgroei weg en ik kwam erachter dat ik de kapper maar een ontzettend lang iets vond. Niet dat ik het niet leuk vond, maar het duurde me eigenlijk allemaal iets te lang. Maar aan de andere kant; gewoon een leuk tijdschrift (TAART van HEMA/LINDA) en een kopje thee terwijl de verf zijn werk doet is ook niet verkeerd. Even iets anders.


'S avonds begon een nieuw seizoen van de The Voice. En gek genoeg keek ik daar stiekem al de hele week naar uit. En dat was niet voor niks want wat een geweldige artiesten zaten er weer tussen zeg; wauw! Ik hoop alleen dat het niveau aan artiesten nu weer niet beneden gaat en dat alle goede in de eerste aflevering zijn gezet.. 

Kast opruimen en Bridget Jones's Baby op zaterdag
En dan alweer de laatste 'spannende' dag van deze piepkleine vakantie; zaterdag. Zaterdag mestte ik 's morgens mijn kast maar eens uit. Dat was hoognodig want het was een troep waarvan ik 80% niet meer droeg of paste. En ondanks dat ik dat soort dingen onwijs stom vind was het ook wel weer fijn om daarna een half lege kast (en dus nog meer ruimte om te shoppen) over te houden! 

'S avonds sprak ik met Merel af en gingen we naar Bridget Jones's Baby. Wat ik daar van vond heb ik inmiddels alweer uitgetikkelt terwijl ik op de bus wachtte die een kwartier te laat kwam. Daar komt dus een apart artikeltje van later deze week. 

En tot slot om deze fijn week nog met een fijne foto af te sluiten.. Ik maakte deze foto terwijl we overstaken en ik vond hem stiekem nog best wel tof. Wat kan Amsterdam toch mooi zijn!


Hoe was jouw week? 

2 opmerkingen

  1. Thnx voor de herinnering, ik moet PLL ook nog 'even' terug kijken ;-)
    Nog leuke dingen geshopt? Je bent niet de enige die de kapper een 'lang iets' vind hoor... mag van mij ook altijd net wel even een paar minuten korter duren hihi.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat fijn om te lezen dat heerlijk week gehad.

    BeantwoordenVerwijderen