Lifestyle | Netflix tip: Justin Timberlake + The Tennessee Kids

Justin Timberlake. Het is een man die eigenlijk gewoon alles kan. Zingen, dansen, acteren en gewoon een leuke man zijn. Ik vind het een toffe gast laten we het daar maar op houden. Toen ik er achter kwam dat er een film over zijn tour op Netflix stond wist ik wat mij te doen stond; kijken! Benieuwd wat ik van Justin Timberlake + The Tennessee Kids vond?


Toen ik nog niet de beschrijving gelezen had dacht ik dat het een docu was over Timberlake naar zijn Tour toe. Toen ik de beschrijving las kwam ik erachter dat het niet de aanloop naar de tour was, maar het was gewoon de tour zelf! Nog beter dus!

Hij kan alles
Ja, zoals ik in de intro al liet weten; deze man kan alles. Deze man kan heerlijk zingen, heeft toffe moves en weet ook nog eens heel goed wat entertainen is. Veel artiesten kunnen dat helaas niet zeggen. En dat Justin dit allemaal wel kan kwam in deze Netflix film wel weer heel goed naar boven. Want wat een man zeg! Wat een goed gevoel heeft hij voor muziek zeg en wat mooi om te zien hoe hij zijn eigen muziek kan dromen. Op iedere noot, op ieder deuntje op elk akkoord weet hij wat hij moet doen of doet hij iets. Misschien is het onbewust maar het is zo tof om te zien! En dan zijn dans moves! Ik vraag me hardop af of hij niet die choreo van de dansers heeft gemaakt. Hij doet het ook nog even allemaal tegelijk. Echt bizar!

Het plaatje klopt
Het plaatje dat je eigenlijk gedurende de anderhalf uur dat de film duurt, ziet dat klopt precies. De Tennessee Kids, de attributen, de kleding, de lichten, de graphics die op een gegeven moment gebruikt worden, de ruimte en de rust die je toch ook wel weer terug vind; het past precies. Ik kan me trouwens wel voorstellen dat er behoorlijk wat werk heeft ingezeten om dit plaatje zo compleet te kunnen maken. Gelukkig straalt het dat ook uit. En daarnaast hebben de muzikanten naast Justin zo nu en dan ook even een korte solo wat ik ontzettend tof vind. Want zo is het niet alleen maar Justin Timberlake omdat het Justin Timberlake is maar komen de Tennessee Kids ook aan bod. Tof!

Ja, voor als je nog naar een tof concert (een écht tof concert) op zoek bent en of gewoon even zin hebt in iets goeds.. Dan zou ik je deze tip echt heel hard kunnen aanraden! Het perfecte plaatje is het meer dan waard.

Heb jij deze Netflix tip al gezien of ben je toevallig al eens in het écht naar Justin Timberlake geweest? 

1 opmerking

  1. Ik ben ook begonnen met het kijken van deze! Ben toen ook naar de tour geweest dus super leuk om terug te zien :)

    BeantwoordenVerwijderen