Personal | Hoogtepunten week 06; waardering en sneeuw

Ik wil eens iets nieuws gaan doen. Een wekelijkse terugkerende post waarin ik jullie mee neem naar een aantal leuke dingen van de week er voor. Niet met foto’s maar gewoon in tekst (en misschien ook wel een beetje met foto’s als ik ze heb) door middel van een verhaaltje over de afgelopen week. Dingen die ik mee maakte en die het tot een fijne herinnering of een goed gevoel brachten. Dus ben je benieuwd naar mijn afgelopen week?


- Afgelopen week was de tweede week sinds ik weer fulltime naar school moet. Iets waar ik twee weken geleden nog behoorlijk tegen op zat. Maar nu ik de tweede week achter de rug heb begint dat 'tegen op zitten' wel een beetje in te zakken. Hoewel ik absoluut niet kan wennen aan het feit dat mijn ritme zo goed als weg is. Nog even een half jaartje 'student' zijn is misschien op die kleine momentjes nog zo fout niet. (Stiekem dan hé, héél stiekem).

- Het tegenovergestelde van dit eerste puntje is dat ik afgelopen donderdag weer een heel dagje (ik werk nu een aantal uur per week voor VideoCompany waarvan een groot deel thuis) mee mocht en kon draaien. Zowel even op kantoor als tijdens een draaimiddag (waar ik de locatie voor had geregeld). En hoewel ik daar niet helemaal weg ben en ik er nog wekelijks kom, voelt het toch wel weer even goed om daar te zijn en echt iets te kunnen betekenen dan alleen over de app. En dus niet meer als stagiaire maar als werknemer! Kleine dingetjes die het leven en het werken leuk maken zullen we maar zeggen:).

- Lady die helemaal de weg kwijt is omdat de bank weg is en ze zich vrijwel nergens meer kan verstoppen. Echt ze liep als een kip zonder kop rond en het was gewoon komisch. En dat terwijl het eigenlijk toch tegelijkertijd ook wel weer een beetje zielig was. Maar ja, Lady is ook gewoon een hele grote toneel kat.


- Spontaan een aantal nieuwe gelpolish lakjes bestellen en helemaal weg zijn van de kleuren. Het was lang geleden dat mijn moeder en ik zo'n spontane avond hadden en we dit deden, maar ik kan je zeggen; het is goed uitgepakt! Ik heb weer mooi nageltjes en daar zal ik jullie zeer waarschijnlijk binnenkort meer over vertellen.. So stay tuned!

- Dit was ook de week dat ik sinds lange tijd weer eens spontaan besloot een film of twee te gaan kijken. Gewoon op een doodnormale dinsdag avond besloot ik een film te kijken en ik kan je vertellen; dat gebeurt nooit. En ik heb het geweten hoor, het was natuurlijk weer precies een jank film. Eentje waardoor het slapen daarna waardeloos was omdat mijn hoofd maar bleef malen.. Maar goed, dat maakt wel dat de film indruk heeft gemaakt. En later die week keek ik er nog eentje, waar die drang vandaan komt, geen idee maar ergens was het wel weer fijn! Misschien dat ik ze later ergens nog uitlicht in een ander blogje!

- Deze week sloten we af met een witte magische wereld! Stiekem vond ik het helemaal niet erg. En misschien juist wel fijn. Ik vind de wereld zoveel mooier met al dat wit overal! Alsof het licht geeft of zo, gewoon heel fijn! Gelukkig was het weekend dus hebben we er hopelijk in deze nieuwe werk/schoolweek er minder last van. Maar als je het mij vraagt mag het vaker gebeuren, zo'n (bijna) spontane sneeuwactie!


Wat zijn jouw hoogtepunten van de afgelopen week?

2 opmerkingen