Lifestyle | 6X must see Films, series en TV programma's

In de afgelopen maand heb ik voor mijn doen best wel wat films gekeken en nieuwe programma's ontdekt. Omdat ik dit te weinig vind voor één artikel ga ik deze gekeken films en programma's vandaag voor jullie bundelen in een 'deze films en programma's mogen jullie niet missen' blogje. Dus ben je benieuwd welke films en programma's ik je heel hard kan aanraden en waarom?


Film: Miracles from Heaven 
Ik had van Miracles for Heaven nog nooit gehoord tot ik hem voorbij zag komen op de blog van Sanne voor zag komen. En ik besloot hem die avond gewoon te gaan kijken. Eerlijk is eerlijk; het is het kijken zeker meer dan waard. Een prachtige film over familie, ziekte, geluk en vriendschap. Een film die je een brok in de keel brengt precies op de juiste momenten. En helemaal als je gaat bedenken dat dit écht gebeurd is.. Kortom; zeker een must see!


Serie: 13 Reasons Why
Tja, ik denk dat dit geen onbekende meer is in blogland. Dit is een hele bijzondere en aangrijpende serie. Een serie die je het liefst in één keer achter elkaar wilt af zien. Gewoon omdat het zo goed in elkaar zit maar ook omdat je weet dat dit in het echt gebeurt. Het is een serie waar je vooral niet bij moet denken 'oh die kijk ik even', want onbewust lukt het je niet. Het houd je bezig. En het is ook absoluut geen leuk of gezellig onderwerp, maar het heeft wel iets waardoor je het wilt afkijken. En dat maakt het denk ik zo'n goede serie. Voor een serie met een bijzondere boodschap is 13 Reasons Why jouw beste vriend én dus zeker de moeite waard.


Serie: Chicago Fire 
Een serie die ik toevallig al een flinke tijd kijk (online - hij staat helaas niet op Netflix) is Chicago Fire. Dit gaat zoals de titel al zegt over een brandweer kazerne in Chicago. Hoewel het een ver van mijn bed show is vind ik het wel een hele toffe serie. En ik denk omdat het is omdat alles er in zit; spanning, romantiek en humor. En daarnaast bestaan er nog twee takken van de Chicago series die ook op bepaalde momenten samen komen en ook heel leuk zijn om te volgen. En toevallig las ik van de week dat ze het binnenkort op Net5 gaan uitzenden, hoe tof! Dus ben je benieuwd? Vanaf 28 februari kun je deze serie om half 10 op Net5 bekijken! Hoewel ik gewoon bij ben tot en met seizoen vijf ga ik hem ook zeker op Net5 kijken.


TV programma: Het geheim van 4-jarige 
Een programma dat inmiddels alweer afgelopen is maar dat zeker het terug kijken de moeite waard is, is het programma over het geheime leven van 4-jarige. Hierin volgen we iedere week 8 kleuters in een 'dag verblijf'. Deze kleuters hebben allemaal een zender om en worden gevolgd door camera's de hele dag door. Ik had na aflevering één al het gevoel dat dit naar meer smaakte want dit is leuk én interessant tegelijkertijd. En ergens ook wel lachwekkend want de humor en onwetendheid van een 4-jarige is gewoon echt om van te smullen. Er gebeurt een heleboel als je vier jaar bent en dat brengen ze heel mooi in beeld met dit programma. Interessant maar ook zeker gewoon leuk om te kijken!


Serie: Chesapeak Shore
Als je nu dan eindelijk wel even toe bent aan een 'ik ga er even lekker voor zitten en zet mijn gedachten uit' serie dan kan ik je Chesapeak Shore heel hard aanraken. Dit is gewoon zo'n fijne feelgood serie die ik met stom toeval besloot te gaan kijken. Dit is een serie dat gaat over relaties, familie ruzies en luxe en dat allemaal binnen één gezin in een plaatsje aan de kust in een mega groot huis mét uitzicht. En dan écht zo'n huis waar jij ooit droomt te gaan wonen aan het water met een mega erf..  Echt zo iets dat het bijna perfect is maar toch ook weer absoluut niet. Ondanks dat de trailer hieronder misschien niet heel boeiend en totaal niet aantrekkelijk overkomt kan ik je wel vertellen; dit smaakt naar een tweede seizoen. Hah en alleen om die reden is het de moeite waard!



TV programma: De gevaarlijkste wegen van de wereld
En dan nog een guilty plessure. In het programma De gevaarlijkste wegen van de wereld gaan twee BN'ers 5 dagen een tour doen over een van de gevaarlijkste wegen van de wereld. En écht de gevaarlijkste wegen van de wereld. En dat levert hilarische en diepgaande gesprekken op. Want ja, wat gebeurt er als je met zijn tweeën (iemand die misschien een beetje kent) 5 dagen in een auto zit en wegen moet betreden die medemensen liever met een grote omweg ontwijken? Eerlijk is eerlijk ik vind het een geweldig programma!

(Ik kon tot mijn grote verbazing geen promo vinden van seizoen 2 dus dit is een aflevering van dit seizoen) 


Welke films/series/TV programma's behoren op dit moment tot jouw favoriete?

Geen opmerkingen