Nails | Pretty with Artiglio

Vorig weekend ben ik voor het eerst bij de winkel geweest waar ik normaal gesproken mijn gelpolish en benodigdheden online bestel. Wat een heerlijkheid om alles even goed te kunnen bekijken en aan andere advies te vragen! Naast dat we met nieuwe informatie naar huis gingen kwamen we ook met een tas vol nieuwe kleuren en producten thuis. Het product dat ik vandaag wil delen zijn de Artiglio glitters!


Toen ik de voorbeeldjes in de winkel zag liggen was niet alleen ik gelijk al om, voor ik überhaupt wist of dit in combinatie met gelpolish zou kunnen, maar ook mijn moeder en vriendinnetje die met mij mee waren om nagellak te shoppen. Wat ontzettend cool, tof en zomers zijn deze soorten glitters! Nadat we wat informatie hadden gevraagd en hoorde dat dit ook in combinatie met gelpolish kan wisten wij wat ons te doen stond.. uitzoeken!


Waar ik sowieso al gek ben op alle gelpolish waar maar een beetje glitter in zit, vond ik dit er nog cooler uit zien. Ik had dit soort glitters ook wel al vaker voorbij zien komen, maar ik had er nooit bij stil gestaan dat dit ook heel goed kon in combinatie met gelpolish. Je brengt ze aan in de (kleur) plaklaag, legt ze even 90 sec onder de lamp (bij UV), veegt de overige glitters met een wat ruwer borsteltje van je nagels, brengt een topcoat aan, laat hem nog 1x uitharden en klaar is kees. En hoe tof?!



En ik kan je verzekeren, deze foto's laten lang niet zien hoe geweldig ze er in het echt uit zien. Je moet je voorstellen dat je in het echt bijna de rode glittertjes niet ziet maar het meer halogeen glitters zijn. Met andere woorden; het glimt ontzettend!


Voor deze mooie combinatie gebruikte ik mijn nog altijd grote favoriet Petal kleurtje van Kiss. Deze combineert perfect, zoals je kunt zien, met de glitters. Alsof ze voor elkaar bestemd zijn.

Naast deze glitters heb ik dus ook nog 3 andere kleuren glitters én onder andere een poeder waarmee je mirror nagels kunt maken gekocht. Deze heeft mijn moeder al uitgeprobeerd en zijn ook ontzettend tof. Over die mirror nagels ga ik uiteraard, zodra ik ze zelf op heb, nog een blogje schrijven! Voor nu ga ik nog even de hele dag naar deze pretty nails kijken, want écht; ik ben verliefd!

Wat vind jij van deze combinatie?

Geen opmerkingen